Optymalizacja miejsca, bezpieczny transport i pełen wachlarz konstrukcji, czyli display niejedno ma imię.
potrzeb: zabezpieczenia produktu w transporcie czy magazynie, szybkiej ekspozycji na półce czy ladzie oraz atrakcyjnego wyeksponowania go w sklepie. Takie rozwiązanie wynika z dobrego zrozumienia potrzeb współczesnego biznesu: jest ekonomiczne, ergonomiczne i ekologiczne.
Firmy produkujące ten typ opakowania kartonowego oferują wiele różnych modeli,
różniących się zasadniczo między sobą. Aby ułatwić Ci dobranie najlepszego rodzaju
displaya do twojego produktu poniżej przedstawiamy charakterystyki tych najczęściej
spotykanych:
- Typy displayi,
- zalety i możliwości,
- odpowiedni dobór opakowania,
- dostawcy.
Display wzmocniony
Bardzo stabilny i wytrzymały, przeznaczony do transportu i ekspozycji cięższych towarów.
Zastosowana w nim odpowiednio dobrana tektura falista 3-warstwowa lub 5-warstwowa sprawia, że opakowanie jest bardzo stabilne i wytrzymałe. Dodatkową zaletą jest możliwość sztaplowania w formę regału.
Display z topperem
W trakcie transportu topper służy jako wieko zabezpieczające towar, po złożeniu pełni funkcję reklamową powiększając przestrzeń na ekspozycję brandu. Umożliwia ekspozycję przechowywanych materiałów bez konieczności wyciągania produktów z pudełka. Świetnie sprawdza się w trakcie działań promocyjnych przy kasach i na półkach z towarem.
Display z perforacją
Perforacja pozwala na szybki i estetyczne oderwanie ochronnej części kartonu, eksponując towar. Dzięki temu rozwiązaniu możesz składować swoje produkty w dwojaki sposób. Zamknięte opakowanie możemy wykorzystać do wysyłki produktów, perforacja umożliwia ich ekspozycję np. na ladach sklepowych, półkach magazynowych.
Displaye naladowe
Są przeznaczone do ekspozycji przy kasach, na ladach, stołach, w przestrzeni sklepowej i na targach. Wykorzystywane są przede wszystkim do ekspozycji produktów po które klienci sięgają spontanicznie. Dzięki kompaktowym rozmiarom bardzo łatwo wkomponować je w przestrzeń sklepu. Dzięki różnym wariantom umożliwiają perfekcyjne dostosowanie do różnego rodzaju produktu, zarówno w trakcie transportu jak i ekspozycji.
Praktyczne i atrakcyjne – czego chcieć więcej?
Oprócz oczywistych zalet wynikających z łączenia dwóch ważnych funkcji – opakowania transportowego i wystawowego – Displaye zawdzięczają swą popularność również nieograniczonym możliwościom personalizacji i dopasowania do wizerunku Twojej firmy i oferowanego przez nią produktu.
Projektując display, który będzie idealnie współgrał z Twoją marką masz do dyspozycji olbrzymi zakres środków. Tylko od Ciebie zależy, co umieścisz na topperze – logo firmy, nazwę produktu czy informację o promocji.
Uszlachetnienia takie jak laminowanie czy lakierowanie w połączeniu z wysokiej jakości drukiem pozwalają stworzyć idealną oprawę, która przyciągnie uwagę klienta w trakcie podejmowania decyzji zakupowych. Wysoka jakość pudełek sprawi, że opakowania te wyróżniają się na każdej półce czy ladzie.
Jak dobrać odpowiedni display?
Trzeba jednak pamiętać, że nie wystarczy jakikolwiek display aby towar zaprezentował się kupującemu z najlepszej strony. Aby spełniał on dobrze swoją funkcję display musi być dopasowany do produktu pod względem wytrzymałości i wymiaru, ale też mieć spójną z opakowaniem, indywidualną szatę graficzną.
Praca nad stworzeniem niestandardowego pudełka, które ma imponujący wygląd, nie tylko pomaga marce zwiększyć sprzedaż, ale także zwiększa wartość produktu. Warto zadbać aby na tle innych pudełek obecnych w sklepie, twój display wyróżniał się spójną, elegancką stylistyką. Displye tekturowe pomogą podnieść prestiż Twojej marki.
Dlaczego Lege?
Zamawiając opakowania, a w szczególności displaye warto polegać na sprawdzonych źródłach, oferujących szeroką i elastyczną ofertę. Dzięki temu masz pewność, że przy projektowaniu i wyborze idealnego rozwiązania dla Twojej firmy, nie napotykasz żadnych
ograniczeń. Zamawiając od lokalnego, polskiego producenta skracasz czas dostawy, ograniczasz ślad węglowy i wspierasz rodzimą gospodarkę.